-
Leveringsdetaljer
Vær oppmerksom på at det finnes lite antall postnummer, vanligvis i avsidesliggende områder, hvor vi muligens ikke kan levere til innen den angitte leveringstiden. Se avsnittet om 'Leveringsunntak" for ytterligere detaljer. Enkelte kampanjer kan ha ulike leveringstider.
Produkter kan sendes fra flere steder, og kan derfor ankomme separat. Du blir ikke belastet ekstra leveringskostnader.
Hvis du har bestilt artikler som er registrert med mer enn én ukes leveringstid, vil de ble sendt på den måten du har valgt, så snart de er tilgjengelige. Vi sender deg en bekreftelse så snart bestillingen din er sendt.
Vi forbeholder oss retten til ikke å levere en bestilling hvis vi ikke tror at adressen er sikker, for eksempel hvis det er til en felles postadresse eller postboks. Hvis dette påvirker bestillingen din, vil du få beskjed så snart som mulig.
I enkelte tilfeller kan artikler leveres utenfor faste leveringstider. Hvis ingen er hjemme når pakken skal leveres, legges det igjen et kort som sier at pakken er forsøkt levert. Du må da følge instruksene på kortet. Dyson betaler ikke kostnadene for omlevering.
Ved mottak av ordren din har vi som mål å levere produkt(er) i henhold til følgende tider, avhengig av tilgjengelighet.
Levering med PostNord.
Alle ordrer sendes fra lageret i Sverige senest 2 virkedager etter bestilling. Levering skjer innen 4-7 virkedager, under forutsetning av at noen mottar pakken.
Returer
Du kan kansellere ordren når som helst opptil 100 dager* etter at du har mottatt produktet. Du kan kansellere på følgende måter:
- Ringe oss på tlf. nr. +47 37715780
*Uten å påvirke dine juridiske rettigheter til å trekke bestillingen som beskrevet i våre vilkår og betingelser, tilbyr Dyson også kundene rett til å trekke sine bestillinger for bestemte produkter i opptil 100 dager etter at de mottok bestillingen. De kvalifiserte produktene er alle trådløse støvsugerekun og hårpleieprodukter hvis de er kjøpt fra www.dyson.no.
For å ta ut bestillingen din under dette tilbudet, skriv eller ring oss innen 60 dager etter mottak eller kjøp av din kvalifiserte maskin, og lever oppbevis for kjøp. Dyson vil da ordne at maskinen din skal samles inn av våre kurere. Din tilbakebetaling blir behandlet innen 30 dager etter innhenting ved hjelp av betalingsmetoden du brukte til å kjøpe maskinen. Du kan be om retur ved å fylle ut skjemaet på vår hjemmeside.
Ta kontakt med Dyson på tlf. +47 37715780 for informasjon om hvordan du returnerer produkter med defekter.
For å få full refusjon må du returnere alle varer som en del av produktet du ønsker å returnere, inkludert eventuelt tilbehør, vedlegg eller reklamegaver som fulgte med maskinen din.
Slik bestiller du tilbehør og reservedeler
Dyson tilbyr et utvalg av originalt tilbehør og originale reservedeler for Dyson-støvsugere. Slik kan du bestille:
Du kan bestille tilbehør og reservedeler via nettsiden vår ved bruk av kreditt-/debetkort, Klarna eller PayPal.
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss på +47 37715780.
Vær oppmerksom på at hvis du bruker reservedeler som ikke er ekte Dyson-reservedeler, annulleres garantien.
Leveringsunntak
Det finnes et lite antall postnummer, vanligvis i avsidesliggende områder, hvor vi ikke kan garantere ordinær leveringstid. Levering kan ta opp til 10 virkedager.