Hopp over navigering
Innstillingene dine er nå lagret.
Du kan når som helst endre keep in touch dine i kontaktdelen i Din Dyson. Hvis du har en Din Dyson-konto, kan du logge deg på under for å administrere alle kontaktalternativene (inkludert telefon, SMS og post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/no/nb_no/prospect-capture-gobal-cf1

Ofte stilte spørsmål

Kan Dyson OneTrac™-hodetelefonene tilpasses?

Du kan velge mellom fire fargekombinasjoner – CNC kobber, CNC aluminium, CNC svart nikker og keramisk sinober. De siste to er eksklusive for Dyson.

Hodetelefonene kan tilpasses ved å kjøpe flere puter og ytre deksler separat, i en mengde farger, materialer og finisher – så de matcher stilen din. 

Bruk online 360°-visualiseringen for å mikse og matche ulike øreputer og ytre deksler. 

Hvorfor fungerer ikke hodedeteksjonen?

Dersom hodedeteksjonen ikke fungerer kan du rekalibrere hodetelefonene dine i MyDyson™-appen. Det er vanlig at dette problemet kan oppstå når man bytter øreputer Sørg for å rekalibrere etter hvert eneste bytte dersom du opplever dette problemet.

Hvordan bytter jeg ut øreputene?

Vri øreputen mot klokken for å fjerne den. Velg rett erstatningspute til det venstre eller høyre øret. De er markert med en L og en R på både øreklokkene og på selve øreputene. Plasser de lange og korte sporene på øreputene på linje med de matchene rillene på øreklokkene. Trykk ned og vri med klokken til øreputen klikker på plass. Gå til MyDyson™-appen og rekalibrer hodetelefonene dine hver gang du bytter øreputene. Du kan finne ut hvordan i MyDyson™-appen.

Hvordan bytter jeg ut de ytre dekslene?

Vri den ytterste runde delen mot klokken for å ta av det ytre dekselet. Plasser det nye ytre dekselet på hodetelefonene og vri med klokken til det klikker på plass.

Kan jeg visualisere hvordan et tilpasset par hodetelefoner ser ut?

Du kan bruke 360°-visualiseringen for å mikse og matche ulike kombinasjoner for å se hvordan hodetelefonene dine vil se ut. *Ekstra øreputer og ytre deksler selges separat.